marciKA 2010.07.25. 21:24

Elindultunk!

Sziasztok!

 

Örömmel értesítelek titeket,hogy elindult az új mobiljáték tesztelő odalunk,a Mobile Games Review!

 

Az oldalon találhattok majd híreket és teszteket a következő témákban: symbian s60 v3 & v5, Java, iPhone és iPod Touch. Itt megtaláltok mindent,ami a telefonokról és a játékokról szól.

Egyelőre két szerkesztővel indul az oldal: az egyik egy régi ismerős, szabi113:

Sziasztok, én fogom vinni az Apple vonalat. iPhone-om ugyan nincs, de van egy iPod Touch 2G-m, a különbséget talán tudjátok: nincs rezgő funkció, GSM/3G/GPS modul, de gyorsabb a procija mint az első két iPhone-nak. Tehát játéktesztelésre tökéletesen alkalmas.
Ráadásul, telefonnak egy Samsung i8910-est használok, ami ugyan azt a Symbian nevű rendszert használja, amivel az érintős Nokiák is mennek. Így terveim szerint az erre megjelenő játékokról is fogok írni.
Nokiaprogramokon, 6600sectoron, és még kismillió helyen szabi113-néven már talán láttátok írásaimat és néha Mobilefan név alatt is publikáltam.
Bővebb bemutatkozást, a saját blogomban találtok, amit a nevemre kattintva értek el.

 

A másik pedig én lennék,marciKA.

Sziasztok! Marci vagyok,itt a marciKA néven fogok tündökölni. Nekem egy Nokia E65-öm van többek közt,ez lesz a teszttelefonom is. A Nokiaprogramokon marci_barcafan néven ismerhettek. Én a Symbian s60 v3-as kategóriát fogom nyüstölni. Szeretem a telefonos játékokat és híreket,és mivel tudom,hogy nem igazán van ilyen oldal,mi megcsináltuk. Jó olvasgatást!

 

Mivel mi komolyan szeretnénk csinálni amit csinálunk,ezúton értesítenék minden kedves olvasót arról,hogy szerkesztőket keresünk,a következő témákba:

●1 Apple

●1 Symbian s60 v3

●1 érintőképernyős symbian

 

A jelentkezéseket (is) erre az e-mail címre várjuk: mgames.review@gmail.com

 

 

Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://mgames.blog.hu/api/trackback/id/tr322175569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása